زیارت

چشم امید

ظهور

زیارت

فاطیما
چشم امید ظهور

زیارت

 


مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جادة سهشنبه شب قم شروع شد

آیینه خیره شد به من و من بهآیینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذرهبین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشهها گذشت
بیتابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 | 13:20 | نویسنده : فاطیما |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.